حل مشکل ثبت تیکت در افزونه Awesome Support‍
  • » آموزش برنامه نویسی » حل مشکل ثبت تیکت در افزونه Awesome Support‍
  • درود بر شما. قبلا Awesome Support را معرفی کردیم برای راه اندازی سیستم پشتیبانی آنلاین در وب‌سایت وردپرسی شما. حال در این مطلب به آموزش حل ثبت تیکت در این Awesome Support افزونه می پردازیم که احتمالا مشکل خیلی از کسانی که از این پلاگین استفاده می کنند می باشد

     

    Awesome Support

     

    مشکل اینجاست که وقتی وارد صفحه ثبت تیکت می‌شوید تا یک تیکت ارسال کنید، با این خطا مواجه خواهید شد.

    • شما اجازه به ثبت تیکت ندارید.
    • متن خطا در وردپرس فارسی

     

    اگر از وردپرس انگلیسی استفاده می‌کنید خطا به این شکل نمایش داده می‌شود:

    • Sorry, support team members cannot submit tickets from here. If you need to open a ticket, please go to your admin panel or click here to open a new ticket.
    • متن در وردپرس انگلیسی

     

    حل مشکل ثبت تیکت در Awesome Support‍

    اما چطور این مشکل را حل کنیم؟ برای حل این مشکل باید دسترسی can submit ticket را به کاربر وارد شده بدهید. برای این مورد باید

     

    با اکانت مدیریت وارد نشوید!

    این خطا زمانی نمایش داده می‌شود که شما با یک اکانت مدیریت وارد سایت شده باشید. بنابر‌این باید با یک حساب کاربری با نقش Support User وارد سایت شوید. به همین راحتی، خواهید توانست تیکت‌های جدیدی از سمت کاربر ثبت کنید. پس در ابتدا توجه داشته باشید که با اکانت مدیریت وارد نشوید.

    Awesome Support

    تغییر نقش کاربری پیشفرض به کاربر پشتیبانی

    بصورت پیشفرض نقش کاربری موقع ثبت نام در وردپرس، مشترک سایت هست. اما برای ارسال تیکت باید با نقش کاربری Support User وارد شوید و این موضوع برای شما مشکل ایجاد می‌کند.

    برای حل این مورد باید وارد بخش تنظیمات > عمومی شوید.

     

    سپس تیک گزینه هر کسی می‌تواند نام‌نویسی کند را فعال کنید تا ثبت‌نام کاربر جدید در سایت شما فعال شود. چون برای ارسال تیکت نیاز هست که کاربر در سایت شما وارد شده باشد. (در صورتی که کاربر وارد نشده باشد، افزونه پشتیبانی تیکت بصورت خودکار فرم ورود را به کاربر نمایش خواهد داد.)

     

    سپس نقش کاربری پیشفرض را با تغییر گزینه نقش پیش‌فرض کاربر تازه روی Support User قرار دهید تا موقع ثبت‌نام در سایتتان، نقش کاربر پشتیبانی بصورت خودکار اعمال شود.

     

    در صورتی که می‌خواهید از نقش کاربری دلخواه شما با قابلیت ارسال تیکت استفاده شود، بایستی افزونه User Role Editor را نصب کرده و دسترسی نقش کاربری دلخواه خود را با can submit ticket تطبیق دهید.

    موفق باشید.

    زندگی‌نامه‌ای کوتاه برای بخش شناسنامه خودتان بنویسید. این متن ممکن است برای همه نمایش داده شود.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    به سوال امنیتی پاسخ دهید *

    برو بالا